МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

Кожен споживач фінансових послуг ТОВ «ФК «ЛІБЕРТІ ФІНАНС» має право звернутися до ТОВ «ФК «ЛІБЕРТІ ФІНАНС» як надавача фінансових послуг, а ТОВ «ФК «ЛІБЕРТІ ФІНАНС»  зобов’язане розглянути його у належний строк.

Загальний порядок вирішення спорів передбачає, що усі суперечки щодо наданих ТОВ «ФК «ЛІБЕРТІ ФІНАНС» фінансових послуг мають вирішуватися користувачами шляхом переговорів відповідно до процедур, встановлених правилами надання фінансових послуг, стосовно яких виникла суперечка, за участю ТОВ «ФК «ЛІБЕРТІ ФІНАНС».

Механізм захисту прав споживачів включає можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг ТОВ «ФК «ЛІБЕРТІ ФІНАНС», здійснює розгляд звернень споживачів у відповідності до Закону України «Про звернення громадян», перелік контактних даних ТОВ «ФК «ЛІБЕРТІ ФІНАНС» зазначено на сайті у реквізитах ТОВ «ФК «ЛІБЕРТІ ФІНАНС». У випадку неможливості врегулювання спірних питань, споживач фінансових послуг може звернутися до Національного банку України, наділеного функцією по здійсненню захисту прав споживачів фінансових послуг за контактною інформацією на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України або до судових органів у порядку, визначеному законодавством України.

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства – відсутні.

У випадку, якщо клієнт ТОВ «ФК «ЛІБЕРТІ ФІНАНС» вважає, що з боку фінансової компанії, в тому числі, будь-яких працівників або посадових осіб компанії мало місце порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, то такий клієнт має право на звернення безпосередньо до Директора ТОВ «ФК «ЛІБЕРТІ ФІНАНС», шляхом його здійснення в будь-який з нижченаведених способів:

  •  письмово, шляхом надсилання звернення поштою, за адресою місцезнаходження ТОВ «ФК «ЛІБЕРТІ ФІНАНС»: Україна, 01030, місто Київ, вулиця Дмитрівська, будинок 92-94, літера А;
  • електронною поштою на адресу: [email protected]
  • усне звернення (особисте або за допомогою засобів телефонного зв’язку за номером телефону зазначеному на сайті:  + 380 50 352 05 53

 Як можна звернутися до Національного банку?

  • Зателефонувати до контакт-центру за номером 0 800 505 240. Робочі години: з понеділка по четвер – 9:00-18:00, п’ятниця – 9:00-16:45
  • Відправити лист на адресу – 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
  • Оформити звернення онлайн на сайті НБУ – https://bit.ly/3wISApF
  • Написати на електронну пошту – [email protected]
  • Поспілкуватися з чат-ботом у Viber, Telegram або у web-чаті на сайті НБУ. Для пошуку у месенджерах введіть “НБУ Контактний центр”.

РЕКВІЗИТИ ОРГАНІВ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

Національний банк України:
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Телефон для довідок: 0 800 505 240, (044) 253-01-80
Факс: (044) 230-20-33, (044) 253-77-50
e-mail: [email protected]

Офіційний сайт: bank.gov.ua

З інформацією щодо порядку розгляду Національним банком України заяв, скарг та пропозицій споживачів можна ознайомитись на сайті офіційного Інтернет-представництва НБУ у розділі «Звернення громадян» за посиланням https://bank.gov.ua/ua/contacts

Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
Телефон для довідок: (044) 279 12 70 – приймальня; (044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія
Факс: (044) 279-48-83
E-mail: General – [email protected]

 

Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів (Держспоживінспекція України) – колишній центральний орган виконавчої влади в Україні, утворений 6 квітня 2011 року. В 2014 році приєднаний до новоутвореної Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Права споживачів фінансових послуг, закріплені Законом України «Про фінансові послуги та фінансові компанії»

Стаття 6. Права і обов’язки клієнта

  1. Клієнт перед та під час отримання фінансової та/або посередницької послуги має право на:

1) своєчасне отримання необхідної, повної, доступної та достовірної інформації про фінансову та/або посередницьку послугу та про її надавача у визначеному законодавством обсязі, достатньої для прийняття клієнтом свідомого рішення про отримання такої послуги або про відмову від її отримання;

2) належну якість отримуваної фінансової та/або посередницької послуги та обслуговування;

3) конфіденційність отримання фінансової послуги та інформації про надання фінансової послуги, крім випадків, встановлених законом;

4) захист своїх прав, у тому числі шляхом відшкодування шкоди, завданої внаслідок порушення його прав та законних інтересів, досудового вирішення спорів щодо надання фінансових послуг, звернення до суду та інших уповноважених органів;

5) прийняття добровільного рішення про отримання фінансової та/або посередницької послуги або про відмову від отримання такої послуги перед її отриманням.

  1. Клієнт з метою отримання фінансової та/або посередницької послуги зобов’язаний:

1) відповідально обирати таку послугу та ознайомлюватися із інформацією про умови та порядок її надання;

2) враховувати власні можливості щодо виконання взятих на себе зобов’язань у зв’язку з отриманням такої послуги;

3) звертатися у разі необхідності до надавача такої послуги за роз’ясненням умов надання послуги перед її отриманням;

4) надавати на вимогу надавача такої послуги достовірну та актуальну інформацію (зокрема документи, що її підтверджують), необхідну для отримання послуги та під час виконання договору, укладеного з надавачем фінансових послуг, у тому числі з метою дотримання надавачем такої послуги вимог законодавства.

  1. Клієнт має також інші права та обов’язки, встановлені законом та/або договором.
X
Оберіть кольорову схему
Оберіть розмір шрифта